24 Ekim 2014 Cuma

SARECİĞİMİN MEVLÜTÜ

Resul-i Ekrem (s.a.v) şöyle buyurmuştur: “Eğer birisi kız çocuğunu iyi bir şekilde yetiştirip terbiye ederse, ona iyi bir talim ve terbiye verip güzel ve faydalı şeyler öğretir ve onu Allah’ın verdiği nimetlerden yararlandırırsa, o çocuk onunla cehennem arasında bir perde olur.

Yazıma güzel bir hadisle başlamak istedim.Allahın izniyle mevlütümüzü de yaptık,ama daha ikinciside var evimiz çok büyük olmayınca akraba eş dostta çok lounca eşimle beraber benim taafımdaki akrabalarımıza ayrı eşimin tarafındaki akrabalarımıza da ayrı yapmaya karar verdik.Biirincisini hayırlısıyla atlattım.Yaptığım güzel şeyleri sizinle de paylaşmak istedim.Allah hepimizin yavrusuna hayırlı ömürler versin.



                          Bunlar süslü bardaklarımız değişiklik yaptık,lohusa şerbeti yerine misafirlerimize zemzem dağıttık.


                            Bunlarda misafirlerimiz için hazırladığımız patik sabunlar.


        Kaşıklarımızıda peçetelerimizle kombinleyip kardeşimle  değişik bi sunum yapmak 
         istedik.Pembe tabaklarımızla da uum sağladık.Kapımızı da balonsuz bırakmak istemedik :)

2 yorum:

  1. HAYIRLI UZUN ÖMÜRLÜ EVLAT OLSUN İNŞALLAH...HAZIRLIKLARINI İNCELEDİM ÇOK CİCİ OLMUŞLAR ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  2. Selamün Aleyküm kardeşim.Evladın analı babalı imanlı olsun inşaallah. Sağlık ve sıhhatle büyütmek nasibolsun. Tasarımlarını çok beğendim. Ellerine sağlık.Takibimdesin.Ben de beklerim...

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler