5 Nisan 2014 Cumartesi

MUZLU ÇİKOLATALI DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Uzun bir aradan sonra post yazabilme tarif paylaşabilme fırsatı buldum.Bebek bekleme heyecanımdan koşusturmacalarımdan bir türlü paylaşamadığım çok sıkta yenı tarif ve pasta deneyemediğim zamanlardayım.Ama kardeşimin doğum gününü es geçmedim ona anneciğimle beraber kursunda süpriz bi doğum günü düzenledik unutmuş gibi göründüğümüzden bayağı şaşkınlığa ugradı tabi canım kardeşim.
Gelelim pastamıza pandıspanyasından güllerine kadar herşeyini özene bözene yaptım :)

Ovaleksli Pandispanya tarifi 25 cm kalıp için

5 yumurta 
1  yemek kaşığı ovaleks
2.5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
yarım su bardağı su
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya

Kreması için dilediğiiniz bi pasta kremasını kullanabilirsiniz.Arası içinde bi kat muz bi katta çikolata kullandım.Afiyet olsun.





3 yorum:

  1. Waauw!Hakikaten bende olsam şaşırırdım böyle bir güzellik karşısında ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Kardesinize nice seneler olsun..pastanin gorunumu muthis..ellerinize saglik..

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler