5 Eylül 2013 Perşembe

WAFFLE TARİFİ

Yeni leziz tarfiimle yine ben geldim çevremdeki insanlardan waffle sevdamı bilmeyen yoktur, dışarılarda yemektende artık bıktım diyebilirdim her tarifi evde yapabilen ben waffle da yapmalıydım fakat makine bulmak benim için bayağı sıkıntılıydı pek yaygın olmadığı için waffle makinesi istediğimide bulmakta zorluk çekince pes etmiştim ki canım babamın Danimarkadaki bi arkadaşının buraya gelirken ondan isteyip bana süpriz yapmasına kadar o kadar mutlu oldum ki anlatamam artık waffle keyfinide evde yapabiliyorum hatta dışardaki yediklerimden daha güzel yapabiliyorum desem fena olmaz :)))

Gelelim tarifimize 

MALZEMELER

2 yumurta
1 yemek kaşığı toz şeker
1 su bardağı süt 
1.5 su bardağı un
1 çay kaşığı tuz 
1 paket vanilya 
1 paket kabartma tozu
Yarım çay bardağı sıvı yağ
Nutella
Çilek ,muz, kivi , şeftali
Ceviz 
pudra şekeri

YAPILIŞI
Öncelikle yumurtalarımızın sarılarıyla aklarını ayırıyoruz.Yumurtanın akını bir kapta sarısınıda şekerle beraber diğer bir kapta köpürene kadar çırpıyoruz.Daha sonra köpürttüğümüz yumurta akına süt,sıvıyağ,vanilya,kabartma tozu ve tuzu ekleyip mikserle iyice çırpıyoruz unumuzuda ekleyerek diğer kaptaki şekerli yumurta karışımınıda ekleyip biraz daha çırpıyoruz ardından ısıttığımız waffle makinemize bir kepçe dökerek pişmesini bekliyoruz.Piştikten sonra sıcak sıcak hemen nutellayı sürüp dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz Afiyet olsun.







6 yorum:

  1. Böylede yapılmaz ki harika görünüyor :D ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Görüntü nefis. Bendeki tost makinesinin de waffle aparatları var aldığımda kaldırmıştım bir yere. Cesaret verdin bana bulup yapacağım en kısa sürede. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Benim de artık Waffle makinesini denemem şart oldu :))çocuklar da isteyip duruyorlar zaten..
    ellerine sağlık arkadaşım, afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  5. Bu nasıl bir goruntu .ellerine sağlık.usta olmussun waffelda.

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler