5 Eylül 2013 Perşembe

PRENSES TACIYLA HALLEY PASTA

Yıllardır severek kullandığım tupperware üye olmaya karar verdim geç bi karardı sanırım benim için prenses tacımıda hediye olarak aldım ve ilk denememi halley pasta tarifiyle yaptım her ne kadar ilk bakışta fiyatları uçuk görünüyor gibi gelsede insan kullandıkça sağlıklı oluşunu ve yiyeceklerinizi nasıl koruduğunu gördüğünüzde neden o parayı verdiğinizide  anlıyorsunuzAkşam kardeşimle otururken ne yapsak diye düşündük ve halley pastayı prenses tacında denemeye karar verdik aynı dondurma tadında oluyor diyebilirim.Bu basit ve lezzetli tatlı aniden gelen misafirler için birebir diyebilirim.

Malzemeler

9 paket halley
2 paket krem şanti 
2 su bardağı süt
Bi miktar ceviz

Yapılışı

Öncelikle halleyleri küçük parçalara ayırıp bir kaba alıyoruz.Diğer bir kaptada 2 paket krem şantimizi 2 su bardağı sütümüzle çırpıyoruz.Daha sonra halleylerimizide ,cevizimizide krem şantimize katıp prenses tacımızı önceden ıslatıp içine döküyoruz ve kapağınıda kapatıp yaklaşık 7-8 saat buzlukta bekletiyoruz.Daha sonra çıkartıp üstüne dilerseniz çikolata sosu döküp dilimler halinde servis ediyoruz.



13 yorum:

  1. Pratik ve lezzetli goruntusude cok hos bir pasta olmus..afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Hem çok şık hem de çok basit. Çok beğendim ellerinize sağlık....Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. harika bir pasta görünüm süper siyah beyaz uyumu gözümüze hitap etti canım eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle siyah beyaz uyumuna bayılırım teşekkürler.

      Sil
  4. PRENSES TACIDA ÇOK ŞIK OLMUŞ SUNUMU.BENDE DENEYECEM İNŞALLAH.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin çok lezzetli oluyor.Teşekkür ederim.

      Sil
  5. Bu kalıbı bende çok severek kullanıyordum.sonra bir parçasına kek koyup komsuma verdim ve bırdaha geri gelmedi.gidip istediğimde de ,ozurdıleyerek farkında olmadan attığını söyledi.insan bir sorar değil mi?neyse tatlın güzel gorunuyor .

    YanıtlaSil
  6. Çok üzüldüm bencede sorsaymış keşke :( teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. Bu tarifi arıyordum ben de harika oldu karşılaşmam. Elinize sağlık, bu güzel paylaşım için teşekkürler:).

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler