30 Temmuz 2013 Salı

HAFTA SONU GEZİ MACERALARIMIZ

Bu senede leyleği havada gördüm diyebilirim.Eşimle gezi rehberi olacağız yakında diyebilirim :) Bu hatfa sonu eşimle önce Armutluya oradanda Bursa ya gezmeye gittik postuma devam etmeden öncede atalarımızın ev alma komşu al atasözünün ne kadar doğru bi söz olduğunuda anlamış oldum.Canım komşum,arkadaşım Esra nın Armutludaki yazlığına misafir olduk oradan beraber Bursa da güzel bigün geçirdik Osmangazideki hayvanat bahçesi,lunaparkı derken çocuk gibi eğlendik.İftarda gittiğimiz mükemmel mekanı kesinlikle es geçemiyeceğim Bursaya gidenlerede tavsiye ederim orası için ayrı bi post hazırlayacağım.Bursaya bikaç kez gitmeme rağmen bu kadar gezmemiştim güzel ülkemizin harika şehirlerinden biriymiş herşeyiyle harika 

Hayvanat Bahçesinden kareler 

                    Allah öyle güzel yaratmış ki hayran kalmamak elde değil


Buda başka bi güzellik


Kafasını birdenbire uzatıp beni korkutan devekuşu :)


Camekan olduğu için çok net kareleyemesekte çektik.

                                              
                                     Belgesellerini severek izlediğim mirketler :)


Yolunuz eğer Bursa ya düşüp te botanik park ve hayvanat bahçesine giderseniz Fayton turunuda kesinlikle es geçmeyin derim.Biz es geçmedik iftara yakın güzel bi fayton turuda yaptık.İftar sonrası da Bursa nın harika lunaparkında çocuklar gibi eğlendik yolunuz düşerse kesinlikle gidin.




4 yorum:

  1. İyi gezmeler canım ;)
    O elinde yaprak olan karagözlü hayvancık nedir bayıldım ona ?

    YanıtlaSil
  2. Canım kanguru yavrusu öyle şirindiki

    YanıtlaSil
  3. Hala geziyormuyuz yoksa:)) evet ya kanguru yavrusu ne sirin:)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler