25 Temmuz 2013 Perşembe

GÖMLEK PASTA

Geçen gün eşimin doğum günüydü ramazana denk gelincede yorgunluk,bitkinlikten nasıl pasta yapabileceğimi düşünemedim.Hatta biara vazgeçtim bile diyebilirim ama eşimi süprizlere alıştırdığım için pasta yapmasamda olmazdı düşüne düşüne iftara saatler kala bu pastayı tasarladım alel acele olması sebebiyle pek gösterişli olamasada güzel olmadıda diyemem güzel bi saatlede süprizimi taçlandırdım diyebilirim gelelim pastamıza pastamda eşim hafif tatlıları daha çok terciih ettiği için muz ve frambuaz kullandım.Kravat yapmaya üşenince düğme yaptım gömleğin etiketinide kendime özel tasarladım :)



                                                                               Herkese Hayırlı Ramazanlar

1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık eşine mutlu yıllar hep beraber nice seneler ve özel günler kutlarsınız inşaallah

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler