18 Haziran 2013 Salı

MEKSİKA FASULYESİ SALATASI

Selam blogger arkadaşlarım ve takipçilerim evlilik yıldönümüydü doğum günüydü derken bi sürü tarif ve fotoğraf yayınlanmak için sırada bekliyor.Evlilik yıldönümündeki menümle başlıyayım öncelikle bloğumda uzun süre bişey paylaşmayınca insan bayağı özlüyormuş bunuda anlamış oldum :)

Menü
Ev usulü Beyti kebap
Pilav
Mercimek çorbası
Meksika fasulyesi salatası
Ve resmimizin olduğu çikolatalı pasta

Meksika fasulyesi salatamla tarife başlayacağım ve diğer postumdada beytikebap tarifimi vericeğim.Pastamıda paylaşmak isterdim fakat fotoğraf paylaşımını sevmediğimden onu paylaşamayacağım.

Malzemeler

1 küçük konserve meksika fasulyesi
1 küçük kutu mısır konservesi
Dereotu.maydanoz
Yarım limon
Dilediğiniz kadar kornişon turşu
Tuz

Yapılışı

Fasulye ve mısır konservelerini açıp süzgeçte süzdürüyoruz.Diğer bi kenarda maydonoz ve dereotlarımızı ince ince kıyıyoruz.Kornişon turşularımızı da ince ince de doğradıktan sonra hepsini bir kapta karıştırıyoruz.Son olarak limon ve sıvıyağımızıda katıp harika bi salata elde ediyoruz. 


10 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzun yeni takipçisiyim. Salatanız güzel görünüyor ellerinize sağlık :))
    Çok beğendim paylaşımlarınızı.
    Sizi izlemeye aldım.
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmek dileği ile,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar canım,
    Salatana bayıldım ellerine sağlık. Ben de çok seviyorum ve sıklıkla yapıyorum. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım bana da beklerim. Kocaman sevgilerimi bıraktımmmm.....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  3. Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor...

    YanıtlaSil
  4. merhabalar öncelikle beni çok güldürdüğü için söyleyeyim bloğunuzda böcek varrr:)))
    salatan çok nefis görünüyor ellerine sağlık görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O benim küçük karıncam bereket olsun diye blogta :) şaka bi yana hoşuma gitti küçük karınca o yüzden yerleştirdim oraya teşekkürler güzel yorumunuz için.

      Sil
  5. öncelikle nice mutlu yıllara.
    meksika fasulyesi salatasına gelince bayılırımm :) eline sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Salatalar her mevsimde ve öğünde favorim, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler