3 Mayıs 2013 Cuma

GARİPÇE KÖYÜ

Garipçe köyünü bi sonraki postta paylaşacağım dedim ve ancak fırsat bulabildim.Muhteşem bi gündü eşimin ve arkadaşlarımın garipçe köyündeki kahvaltısıyla başlayan süpriz harikada sonlanmıştı.

Garipçe köyü İstanbul un Sarıyer ilçesinde Rumelikavağı ile Rumelifeneri arasında kalan küçük bir köy pek adı duyulmamış fakat üçüncü köprünün ayağının planlanması üzerine gündeme yeni yeni gelmeye başalayan şirinmi şirin bir yer.

Tepeden güzel bi manzara ... 


Kaleye çıkarken 


Buraya koyamayadığım bi çok güzel fotoğrafımız var.Tavsiye ederim.Kalabalıktan ve keşmekeşten kaçıp güzel vakit geçireceğiniz bi yer .
Garipçeye gitmek için Sarıyer den Kilyosa doğru giderken Koç Üniversitesinin Rumeli feneri ayrımından girince bi kaç kilometre ileride iyi hafta sonları diliyorum.



3 yorum:

  1. şirin bir yermiş,güzel bir sürpriz olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Paylasim icin tesekkurler..gectim ben buradan otarafa olan ziyaretimde Istanbulda iken ama duramadim..birdahakine not aldim..cok sevimli bir yermis

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir sürpriz ve gün olmuş. Keyfiniz bol olsun..Hayırlı sabahlar:)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler