15 Nisan 2013 Pazartesi

SÜPRİZ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMALARIM ...

Öncelikle cumartesi günü doğum günümdü ve buradanda kutlayan hatırlayan süprizleriyle beni şaşırtan bütün sevdiklerime teşekkülerimi buradanda tekrar iletiyorum.Cumartesi günü akraba günümüzün doğum günüme rastlaması sebebiyle bütün akrabalarla kutlayıp bi güzel eğlendik ve Küboşumun ve Annemin süpriz pastasıyla ve hediyesiyle de daha bi mutlu oldum.







Süper geçen bir gün oldu.Kübroşumun ellerine sağlık.
Ardında akşama doğru güzel bi kahve keyfi yaptık değmeyin keyfimize...


Kaşıklarımız ile içtik  :)


Ben burda kutlamaların bittiğini sanarken canım arkadaşlarım eşimde bana süpriz hazırlamış.Öncelikle sabah Garipçe köyünde kahvaltı Emirganda gezinti ve süpriz pastam ...
Diğer postumdada Garipçe köyünün detaylarını paylaşacağım.


Harika bi gün oldu Bengüle ve Zeynepe teşekkür ediyorum.Tabi üstüne ayrı bi süpriz daha oldu benim için geçenlerde dolaşırken Akerden beğendiğim bi eşarbı sonra alırım deyip 2 gün sonra gittiğimde ve satıldığını öğrendiğimde üzüntüden sinir olmuştum satın alanada bi hayli kızmıştım :) Bengüşüm gidip onu satın alıp süpriz yapmış :) İnsanın böyle güzel sevdiklerinin olması çok güzel...

4 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun canım nice sağlıklı ve mutlu senelere :)

    YanıtlaSil
  2. OO pastan bol neşen bol ömrün uzun ve mutlu ol canım

    YanıtlaSil
  3. doğum günün kutlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah :)

    ben çikolatalı pastadan 1 dilim alayım :)

    YanıtlaSil
  4. Nice nice senelere saglik ve mutlulukla..

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler