18 Kasım 2012 Pazar

VE ISLAK KEK

Ve son olarak Bandırma tatilimizin son tarifi son postu ıslak kekimiz kekleri oldum olası çok severim hele birde kakaolu olup hemde ıslak kek ise hiç dayanamam kendilerini direk midemde bulurlar :)


                                                         Bonibonlarımızlada süsledik:)

Malzemeler

4 yumurta
2 su bardağı un
1 su bardağı süt
1 su bardağı şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 su bardağı sıvıyağı
3 çorba kaşığı kakao

Yapılışı

Öncelikle derin bir kaba yumurtaları ve şekeri alıp şeker iyice eriyene kadar mikserle çırpıyoruz.Ardından yağı , sütü ekleyip biraz daha çırptıktan sonra kakaoyu ekliyoruz ve 1 su bardağı bu karışımdan kenara ayırıyoruz.Son olarak ta unumuzu eleyip unu,vanilya ve kabartma tozunu ekleyip özdeşleşene kadar çırpalım.Karışımımızı pişireceğimiz kalıba boşaltıp önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz.
Çıkardıktan sonra kekimizi soğutmadan dilimlere bölüp ardından sosumuzu üstüne döküyoruz.
AFİYET OLSUN...




8 yorum:

  1. ellerine sağlık bende severim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Aynen sizin gibi düşünüyorum, ıslak keke hiç dayanamam :) ellerinize sağlık çok nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Muy rico me comía un trozo, besos

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık,bayıldım.Bende bu tarifi yapıyorum.Yazı yazarken bazen gözümüzden kaçıyor, şekeri iki kez yazmışsınız.İkinci yazdığınız un olacak gibi geldi.Sakın yanlış anlamayın, bende bazen hızlı yazarken aynı şeyi yazıveriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol hemen düzeltiyorum hızlı yazarken dediğin gibi ıkı kere yazmışım.

      Sil
  5. Elinize saglik..arkadaki manzarada da cok hosuma gidiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lindo y muy bien hecho,abrazos y abrazos.

      Sil
  6. kek ayrı,manzara ayrı güzel görünüyor :)eline sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler