27 Kasım 2012 Salı

KİTAP PASTA

Geçen hafta canım kız kardeşimin doğum günü vardı ve onun için güzel bi pasta yapmayı planladım her nekadar terslikler peşimi bırakmasada düşüp ayağımı incitince oda benden sürpriz ümidini kesmişti ama bendeki sürpriz pasta yapma aşkını ayağımda engelleyemedi.Kuzucuğum hafızlık yaptığı ve kitaplara olan aşkından ötürüde ona kitap pasta yapmayı daha çok uygun gördüm ama ayağım kötü olduğundan benden pasta beklentisi içine girmemiş tabi sonraki itiraflarından orada burada pasta arayışları da sonuçsuz kaldı güzel bi saklama yaptım bulamadı :)

Canım kardeşim çikolata ve frambuazlı pasta sevdiğinden içini çikolata ve frambuazlarla doldurdum sonuç herkes tarafından beğenildi anneannem ve dedemden de bi övgü alınca ayağımdaki acıdan pek eser kalmadı .

Gelelim Pastaya...

CANIM KARDEŞİMİN BURADANDA TEKRAR DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN İYİKİ VARSIN

11 yorum:

  1. işte bu süpermiş
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun, pastanizda cok guzelmis..

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş :) nİce sağlıklı yaşları olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Valla harika görünüyor
    Tamda benim gibi kitap sever için
    Ellerine sağlık Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun,umarım çabuk geçer.pasta çok güzel olmuş eline sağlık.kardeşine musmutlu yıllar dilerim..

    YanıtlaSil
  6. Geçmişler olsun pasta nefis olmuş ellerine sağlık canım. Kızkardeşine güzel bir yeni yaş dilerim.

    YanıtlaSil
  7. ay çok hoş.
    nice senelere muhabbetiniz bol olsun:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş gerçekten, elinize sağlık. Bu arada geçmiş olsun size de..

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağılık .

    HÜZÜNLÜ KIVILCIM TİTRİYOR KALPLERDE
    2012 YILIN GÖTÜRDÜKLERİ İLE
    GÜLÜMSEMEMİZ ASLA DÜŞMESİN YÜZÜMÜZDEN
    SADECE MUTLULUK 2013 GETİRSİN HEPİMİZE
    ARKADAŞLAR......................................................

    YanıtlaSil
  10. merhaba canım,
    ben ahudemde yarışıyorum...
    oyuna ihtiyacım var, benim blogumda bana oy ver butonuna tıklayarak
    bana oy verirsen çok sevinirim...
    şimdeden teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  11. Cok begendim pastayi.ellerine saglik.

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler