3 Temmuz 2012 Salı

PAÇANGA

Bu aralar pek sık yeni ve farklı şeyler deneyemesemde bişeyler yapıyorum.Geçen gün canımın paçanga çekmesi üzerine mutfağa giriştim gerçi bu sıcaklarda pek gitmesede duramadım işte :)


Malzemeler 
1 Kilo  yufka 
Dilediğiniz kadar kaşar
250 gram pastırma 
Dilediğiniz kadar biber
Domates 


Kaşar peyniri rendeleyip,250 gram pastırmayı da küçük kesitler halinde kesin,biber ve domatesleri de küçük kesitler halinde yaptıktan sonra hepsinden kestiğimiz yufkalara koyup muska şeklinde sarıp kızgın yağda kızartalım hepsi bu kadar.Her ne kadar ben sevmesem de biberi paçanga da tarifte onuda yazmak istedim belki seven olur diye.Bu aralar tariflere çok sadık kalmadığımdan hep kendimden bişeyler de katıp daha farklı tatlar deniyorum.
Paçanga dan kareler





AFİYET OLSUN...





34 yorum:

  1. Oldukça iştah açıcı göründü, yarın deneyeceğim herhalde :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. ACAİP SEVERİM MADEM SEN SEVMİYORSUN VER HEPSİNİ BEN YİYİM:))ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paçangayı seviyorum içinde biberi sevmiyorum :) ama olsun yinede senin olsun ne demek.

      Sil
  3. bir pastırma sever olarak, tabikisi paçangayı çok severim...
    ellerine sağlık canım...
    aklıma koydun yapmak lazım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şirine sağol yorumun için

      Sil
  4. hava sıcakta olsa ,soğukta olsa sevdiğimiz lezzetlerden vazgeçemiyoruz.ellerine sağlık.afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  5. İnsan sevdiği tatları sıcak da olsa yiyor,ellerine sağlık güzel görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  6. ben sicak soguk demeden halladerim bu pacangalari.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Öğlen vaki karnım da aç. Olsa da yesek, yanına buz gibi karpuzla nasıl güzel gider. hayırlı kandiller, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan aç olunca daha kötü oluyor tarifleri görmek teşekkürler :)

      Sil
  9. Boyle guzel birseyi hava sicak falan demeden yerim:))) Miss gibi ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  10. olsada yesem şimdi..çok severim kendilerini:))ellerine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Paçanganın mevsimi olmaz bence. Her daim süper bir lezzet. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. Bayılırım,kızartma olmasa çokta sık yaparım herhalde.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. süper,ellerine sağılık,aslında yemeklere bakırken isyan ediyorum,açıktım,kahvaltı yapmadım,bugün biraz stresliyim.

    YanıtlaSil
  15. Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
    Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

    Ayrıca:

    Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
    Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

    Tanıtım sayfanıza girmek için:
    link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
    burada KİŞİSEL BLOGLAR bloglar sekmesinie girdiğinizde YEMEK BLOGLARI sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
    Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

    Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.
    Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz..

    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canım tam da bu akşam anneme dedim ki sıcaklar azalsın da bir paçanga böreği yapalım onun üstüne senin bu tarifini ve resmi görünce sanırım bekleyemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  17. Süper, çok sevrim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. paçangamı asla hayır demem:))
    ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  19. çok lezetli bir börekdir bu hele kızartınca çıtır çıtır ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  20. bayılırım paçanga böreğine Bloğunu yeni keşfettim ben de beklerim
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  21. Ellerinize sağlık..Çok nefis görünüyor..
    Bende bloguma beklerim..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler