1 Haziran 2012 Cuma

PRATİK CUP TATLI

Hafıza kartını kaybetmeden önce tatlı krizine girdiğim bi o kadarda üşendiğim bi gün ne yapsamda yesem diye gecenin bi vakti yaptığım pratik cup tatlılarım.


Malzemeler


1 paket çikolatalı  creme ole
1paket krem şanti
1paket süt


Süs için


Vişne


Creme oleler 3 dakıkada çırpıldıktan sonra hazır hale geldi.En son kata biraz creme ole orta kata biraz krem şanti en üstede yine creme ole döktüm.E süslemeden de olmaz bi baktım rulo kat bırer tane rulo kat birde vişneyle süsleyip afiyetle yedim.


Herkese Afiyet Olsun...



3 yorum:

  1. Gerçektende çok pratik.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. krizler için birebir,bazen bende üşenince yapıyorum böyle kaçamaklar:)
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. çok leziz .ellerine sağlık.çok beğendim.mutlu kal :) bloguma da davetlisin :)
    http://habinos.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler