5 Haziran 2012 Salı

PATATES KÖFTESİ VE YENİ SUNUMUYLA SARAY SARMASI



Dün pek bi becerikliliğim tuttu akşama kadar mutfakla uğraştım.Yemekler salatalar derken patates köftesi geldi aklıma ne zamandır yapmıyordum.E bide tatlı olsa fena olmaz dedim zate eşimde bana benzedi tatlı tatlı diye tutturması üzerine iş başa tamamen düştü.Önce patates köftelerimi yaptım.
Basit ama gayet leziz.


Ben 2 orta boy patates kullandım.Biraz kaşar rendesi,galeta unu ve yumurta
Öncelikle patatesleri haşlıyoruz,rendeliyoruz ardından biraz elimize alıp ortasını açıp kaşarları koyuyoruz ve top haline getiriyoruz.Son olarakta yumurtaya sonrada galeta ununa bulayıp kızartıyoruz.


Fotoğramlamasam olmazdı :)  Nazar boncuklu kürdanlarımlada süsledim nazara gelmesinler diye:)


Sonrada koyuldum saray sarmamı yapmaya önceden tarifini verdiğim için tekrar yazmıyorum e eşim isteyince klasik bi sunum olmasın dedim.Süsledim bi güzel sevgili komşumun geçen hediye ettiği güzel servis tabağıylada servisimi yaptım.
Herkese afiyet olsun...

12 yorum:

  1. ELLERİNE SAĞLIK CANIM KOMŞUM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR AMA TADIDA GÖRÜNDÜĞÜNDEN DAHADA GÜZELL...BENDE EN KISA ZAMANDA DENEMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.BU ARADA BENİ VE TABAĞIMIDA ANMIŞSIN TEŞEKKÜR EDERİMM...

    YanıtlaSil
  2. İkisi de süper ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ikiside hımmmmm nefis ellerine sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ayy patatesi bende çok seviyorum,nedensede hep kızarmış halini:))Saray sarmasıda artık çok sevdiğimiz bir klasik..Şık bir sunum olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel görünüyoo gece gece canım çektii:)

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık. ilginizi çekeceğini düşündüğüm bir siteden bahsetmek isterim. www.tuzvebiber.com adresine ücretsiz üye olup blogunuzda yer alan tariflerinizi paylaşarak Migros, Macro Center ve Tansaş mağazalarında kullanabileceğiniz Money Puan kazanma şansı elde edebilirsiniz. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ben saray sarma sunumunuza bayıldım ellerinize sağlık.Ben o tatlıyı zaten severim.GÖRÜNCE CANIM İSTEDİ :)

    BENDE BLOĞUMA BEKLERİM:)

    YanıtlaSil
  8. patates köftesine bayılırım ellerine sağlık.
    Bak harika artık facebookta. Beklerim

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık...
    patates köftesini çok severim...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Canım iadeyi ziyarete geldim ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık canım her ikiside nefis olmuş.

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler