20 Mayıs 2012 Pazar

PAMUK VE MÜSTAKBEL EŞİ :)

Küçüklükten beri her zaman hayvan beslemeyi bakmayı sevmişimdir.Balıktan tavşana civcivden kuşa bisürü hayvanım gelip geçti hayatımdan annemide tabi bıktırmıştım bu yğzden her pazara çıkışta eteğinden tutup civciv civciv diye ağlamalar annemin dayanamayıp yine evımıze civcivle dönmelerimiz hala aklıma geldikçe güldürür.Uzun zamandır hiçbi hayvan bakımını üstlenmemiştim can sıkıntısıyla çıktığım bigün eşimi de ikna edip küçük pamuğumuzud aldık.İyikide almışız ben hayatımda bu kadar mülayim uysal bi kuş görmedim desem yeridir.Geçen kurban bayramında aldığımız pamuğumuz yalnızlıktan çok sıkılınca geçen aylarda onda birde eş aldık eş seçiminide kendine bıraktık :)

Bugünde onların resmini yayınlayasım geldi tarif yapamıyorum en azından paylaşım yapıyım.

Küçük Pamuğumuz 


Buda müstakbel eşiyle fotoğrafı


6 yorum:

  1. Çok mutlu olsunlar bir kafeste kocasınlar.:)) Çok şirinler..

    YanıtlaSil
  2. Hayvansever bir blogger daha :) Ne güzel ne mutlu buldum seni.Bebekken sokakta bulup ailemizin bir ferdi olan minik patili güzel huylu kızımı kaybedince açtım bende blogumu onun ismini yasatabilmek adına ...
    www.endininmutfagi.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kandiliniz mübarek olsun. Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Ben yerim o pamuğun ayaklat-rını gagasını. Benimde çapkınımla nazlım var. Bir sürüde yavrularımız oldu ama hep dağıttım.İki ay önce 3 yavsuda yuvdan çıkmadan ölünce daha yavruluk koymuyorum yumurtlamasın diye. Can bunlar can. Şİmdi arkamda bır bır konuşuyor çapkın :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirinler. Ama sanki ikisi de dişi. Erkeğin gagası kahverengi olmaz mı? Yanılıyor olabilirim, cahilliğime verin. :)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler