18 Mayıs 2012 Cuma

MELEK ANNEM KURABİYELERİ


Sevgili blog okurlarım blogcu arkadaşlarım hepinizin geçmiş olsun dilekleri için teşekkürler uzun bi hastalık sürecinden sonra kendımde bişeyler yapma hevesi buldum anneler gününde yaptım.Ama bu aralar yıne ara vermek zorunda kalıcağım bloğum da paylaşım yapmayı da pek özlemişim.Uzun zamandır mutfağa girmeyişimi anneler gününyle tekrar açtım insanın morali bozuk olunca en sevdiği şeyleri bile yapası gelmiyormuş.Zar zor bi anneler günü kurabiyesi yaptım ama mütevaziliği bi kenara
atıp çok güzel olduğunu söylemekten de kendimi alıkoyamıyacağım.Canım annemde çok beğendi.
Geçmiş anneler günü kutlu olsun herkesin....


Kurabiyelerden kareler 


Tekli hali
Toplu hali
Veee  anneme gitmek üzere kutulanmış halleri 



9 yorum:

  1. merhaba canım çok geçmiş olsun bende son zamanlar pek takip edemediğimden şimdi gördüm... ne güzel olmuş kurabiyelerin ellerine sağlık canım görüşmek üzere sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN BÖĞÜRTLENİM..
    ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  3. şu anda nasılsın tatlım??
    tabbim şifa versin.
    kurabiyeler çok ciciler:)
    ellerin dert görmesin.
    saygılar anneciğine de..
    öpüyorum canım..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun..
    ve de ne güzeller kurabiye değil sanat eseri ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun canım,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Kurabiyeler inanılmaz gözüküyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmişler olsun. Kurabiyeler nefis olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun. Kurabiyeler de nefis.Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. geçmişolsun canım kurabiyeler çok güzeller ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler