31 Mayıs 2012 Perşembe

KALP PASTA

Bu aralar pek dağınık oldum diyebilirim bunun ceremesinide hafıza kartımı kaybederek ödedim çektiğim tariflerin hepsi kartta deli olmamak içten değildi artık umudu kestim ne yapalım bidaha yaparız artık kısmet dedım ama dün aklıma nereye attığımın gelmesiyle sevinçten ne yapsam şaşırdım tam umudu kesmişken bulmakta çok güzelmiş.Allah sevindireceği kulunun önce eşeğini kaybettirir sonra buldururmuş ya benim aynen öyle oldu diyebilirim.Hazır bulmuşken bir kaç zaman önce misafirlerime yaptığım kalpli pastamıda paylaşayım dedim.Biraz flu çıkmış ama görüntüde tadı da süper oldu diyebilirim.

İçini muz ve vişnelerle donattım.Laf aramızda bu aralarda vişne canavarı oldum dünde vişneli kek yaptım oda blogta yayınlanmayı bekliyor :)

Herkese Hayırlı Günler...

5 yorum:

  1. FLU OLABİLİR. AMA GÜZEL OLDUĞU BELLİ..ELLERİNE SAĞLIK..CANIM BENİM.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canım,flu olsa da önemili degıl görünüş kendını belli edıyor.Ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. Bazen fotolar istediğimiz gibi çıkmıyor.Benim de akşam çektiklerim de ışık ayarım iyi olmuyor.Flu da görünse güzelliği belli oluyor.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bu hali bile iştahı kabartmaya yeter:)eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. resim cok guzel gorunmesede tadinin super olduguna eminim.ellerine saglik.

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler