10 Nisan 2012 Salı

GÜN PASTASI

Geçen cumartesi akraba günümüz nedeniyle yaptığım pasta hem görselliğiyle hemde tadıyla büyük bi beğeni topladı.Bu kadar güzel ve eğlenceli geçen bi günede zaten böyle bi pasta yakışırdı herhalde.3 kattan oluşan pastamın birinci katında vişne ve bitter çikolata parçaları kullandım.Morları elde edebilmek içinde bi hayli gıda boyalarıyla oynadım.Ellerim ilkokul çocuklarına döndü diyebilirim:) İkinci katındada hafif lolsun diye muz kullandım.Kesmeye kıyamadığımdan sevgili anneme kestirdim.
Pastamın Görüntüsü.....


Yeni Pastalarımla Karşınızda Olucağım...

6 yorum:

  1. ellerine sağlıkk canımm..
    beğenilmez mi bu pastaa..
    çok cici ve leziz olmuş:)
    öpüyorum canım..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve başarılı bir pasta olmuş ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Of Of Off yanı ne denır kı başka,baktıkça bakası geliyor ınsanın kemeye kıyılmaz ki.Canım ellerıne emegıne saglık harıka olmuş.

    YanıtlaSil
  4. bogurtlenin kokusunu duyar giiibiyimmm
    harika gozukuyor ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  5. bende hemen iadeyi ziyarete geldim.bende seni izlemeye aldım.ellerine sağlık.sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler