3 Mart 2012 Cumartesi

WINNIELİ KURABİYELER

Geçenlerde canım arkadaşımın doğum yapması üzerine onun güzel oğluşuna kurabiyeler yapmaya karar verdim.Herzamanki kararsızlığımla nasıl yapsam diye düşünürken sabahınn 6 sında wınnıeli kurabiye yapmaya karar verdim.
Yarısını sarı yarısınıda bu ara takıntım olan siyahla yaptım.Çok şirin oldular.Arkadaşımda çok mutlu oldu.Hocadanda büyük bi beğeni alınca keyfime diyecek yok tabi :)

Canım arkadaşıma ve bebeğine hayırlı uzun ömürler diliyorum.

Buda paketlendikten sonraki halleri ...

Kendim yaptım diye demiyorum çok cici oldular:)



7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok şirin olmuş kurabiyeler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuşlar. Bebişe hayırlı uzun ömürler

    YanıtlaSil
  3. Kurabiyeler çok şirin, pakette çok şık olmuş.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  5. Cok sevimli olmuslar ellerine saglik. sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. arkadaşımın ellerine sağlık...Artık bi pakette bana yapıp gelirsin:))

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler