3 Mart 2012 Cumartesi

KAKAO MUZLU RULO PASTA

Ne zamandır blogta tarif paylaşamadığımın acısını bugün peşpeşe tarif yayınlamakla çıkartıyorum.Bugün arkadaşımla uzun soluklu ıslanıp donduğumuz bi gezintiden sonra soluğu annemde aldım ee anneme gelipte canım kardeşimle pasta denemsi yapmamak olmaz.O zaten sabahtan kekini yapltığı pastayı el birliğiyle yapıp süsleldik bu seferki bayağı büyük bi rulo pasta oldu henüz tadına bakmadan taze taze paylaşalım dedim.Kübranın ve benım ellerime sağlık sizede afiyet olsun.
Tarifi bi önceki rulo pasta tarifinin aynısı fakat bu sefer dışını kakaolu krem şantiyle yaptık.

Buda Pastamız....




Canım küboşumunda ellerine sağlık yapımında emeği çooookkk  :)

15 yorum:

  1. canım ben geldim
    ellerine sağlık ikinizinde
    :))

    YanıtlaSil
  2. canım ellerine sağlık harika görünüyor:)
    gece gece canım istedi
    bende beklerim canım,
    hayırlı geceler,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. walla bu cok guzel gorunuyo ellerınıze saglık bı de tadına bakabılseydık :)))

    YanıtlaSil
  4. bengul ben bu arada tatlım :)))

    YanıtlaSil
  5. ikinizinde emeğine sağlık,olsada yesem şu an!

    YanıtlaSil
  6. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık kızlar
    kocaman nefis bi pasta olmuş yiğin gari :)) afiyetler olsun......

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir pasta olmuş.Mutlu haftalar:)

    YanıtlaSil
  9. KARDEŞ SEVGİSİYLE HAZIRLANMIŞ.HARİKA GÖRÜNEN BİR PASTA.ELLERİNİZE SAĞLIK CANIM.
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  10. Canım merhaba ellerinize sağlık çok leziz sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Tariflerini kaçırmamak için takibimdesin,,bende cok yeni bir blogum banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  12. HUUUUU BÖĞÜRTLENİM NERDESİN
    HASTA DEĞİLSİN DEMİ
    ARKADAŞIM MERAK ETTİM.
    :))

    YanıtlaSil
  13. çok güzell görünüyoor:)
    emeklerine sağlık iki kardeşciğin..
    canıım,sessiz sayfan kaç günden beri.
    ??
    umarım bir sorun yoktur.
    bekliyorum cici haberlerini..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  14. hepinizin ellerine sağlık çok güzel bir pasta olmuş..
    mutlu hafta sonları canım..

    YanıtlaSil
  15. güzel yorumun için çok teşkk ederim canım.herzaman beklerim.ziyaretinle bu güzel bloguda tanımış oldum.takipteyim.sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler