10 Mart 2012 Cumartesi

ANNEMİN MEYVE ŞÖLENİ DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Blogumda paylaşım yapmayı  özlemişim...Netteki sorunlardan dolayı pek tarif yayınlayamadılğımdan hepsini biriktirdim.bir kase lezzet ve bir tutam kekikinde beni merak etmesı hoşumada gıtmedı değil çok teşekkürler arkadaşlar Allaha şükür bi sıkıntı yoktu.Bütün tarifleri stokladım bugün sırayla paylaşıcağım.Öncelikli sıra anneme yaptığım pasta...
Annemin doğum günü münasebeti dolayısıyla ona pasta yapmaya karar verdim.Fakat şeker hamurlu sevmediğinden nasıl bi kremalı pasta yapsam diye düşünürken bütün meyvelerden bi şölen hazırlayıp lgüzel bi pasta ortaya çıkardım.İçine kaya bitter çikolatalardanda koyup farklı bi tat oluşturdum.Annemin ve herkesin çok hoşuna gitti.Afiyetle yendi.

CANIM ANNEMİN GEÇMİŞ DOĞUM GÜNÜ BURADANDA KUTLU OLSUN...

İşte pastamız...



4 yorum:

  1. Annenize nice mutlu yıllar.Ellerinize sağlık.Nefis görünüyor.Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel görünüyor eminim tadı da öyledir :)

    YanıtlaSil
  3. allah başınızdan eksik etmesin annelerimizi
    pastada süper

    YanıtlaSil
  4. Merhaba arkadaşlar;
    Hepinizin malumu olduğu üzere, oldukça farklı ve zengin bir yemek
    kültürüne sahibiz Ülke olarak.
    Zaman zaman çeşitli programlarda ve etkinliklerde daha önce hiç
    duymadığımız tatmadığımız lezzetlerle karşılaşıp şaşırıyoruz ve
    çoğunlukla bizde yapmaya çalışıyoruz,
    Bende düşümdümki "Yöresel Lezzetler Etkinliği" düzenleyip bloglar
    arasında değişik kültürlere,farklı bölgelere ait
    yemek,çorba,tatlı,hamur işi gibi bir çok çeşitli yöresel yemeği
    elimizden geldiği kadar bir araya toplayalım istedim...Tabi siz
    değerli arkadaşlarımın sayesinde...

    "Yöresel Lezzetler Etkinliği"mize 22 Mart-12 Mayıs Tarihleri arasında

    ben http://safiyeile.blogspot.com/ blogumda ev sahibeliği
    yapacağım,göndereceğiniz güzel tarifleri
    beklerim,tariflerinize "Yöresel Lezzetler Etkinliği" için Safiye'ye
    gönderiyorum diye linkimle birlikte not düşüp,tarifinizede hangi
    yöreye ait olduğunu yazıp,
    bana haber verirseniz
    tariflerinizi severek yayınlayacağım.
    Blogu olmayan fakat tarif göndermek isteyen arkadaşlarımızda tariflerini,
    fotoğrafını ve yapılış şeklini yazarak

    safiye.serbest@hotmail.com adresime mail atarak etkinliğimize katılabilirler...

    Etkinliğimize herkes davetlidir,istediğiniz kadar yöresel lezzetle
    katılabilirsiniz...
    Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler