16 Şubat 2012 Perşembe

SEVGİLİLER GÜNÜ PASTASI

Uzun zamandır bilgisayardaki sıkıntılardan dolayı blogumu ihmal etmek zorunda kaldım.Ve bu zamanda anladım ki blog yazarlığı acayip alışkanlık yapıyormuş.Uzak kalmak rahatsız ediyormuş.Ama sonunda sorunlar haledildi ve biraz rötarlıda olsa tariflere devam malum 2 gün önce sevgililer günü olunca bende eşime pasta yaptım aklımda kurabiyede yapmak vardı ama o kadar yoğundumki  sadece pasta yapmakla yetindim bu sefer hep kırmızı olunca ben illa değişik olucağım ya siyah beyaz yapmaya karar verdim benim gayet hoşuma gitti eşimde çok beğendi afiyetle yedik.
Tabi ben pasta yapınca oda aşağı kalmamış bana çok güzel bi çiçek buketi yaptırmış.


Şimdi gelelim pastaya bir katında fıstıklı çikolata ve ganaj bir katında da krema ve muz kullandım.Çok hafif ve güzel oldu.Kekimde mucize bi şekilde o kadar çok kabardı ki 5 kat çıktı.Fakat ben 3 katını kullanıp diğer katları buzluğa attım.Ay çöreği yaptığımda bana bayağı faydası olucak.


                                                   Veee Siyah Beyaz Pastam...
                                                   
                                                   Buda eşimin hediyesi ...



7 yorum:

  1. seni izlemeye aldım bloogun çok şeker...
    pasta ve çiçeklerde harika...
    segiler...

    YanıtlaSil
  2. pastan nefis gorunuyor.ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  3. yakin olsaydik hamarat onluklerden bitane hediye ederdim size,tesekkurler

    YanıtlaSil
  4. Hediye çok güzel,pasta dahada bir güzel:))

    YanıtlaSil
  5. Pasta da çok güzel güller de öyle.Mutluluğunuz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  6. hayatınız hep tatlı ve güller gibi güzel olsun inşallah...

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler