19 Şubat 2012 Pazar

BROKOLİ SALATASI

Kanserden,kemik erimesine kadar birçok hastalığa karşı koruyan brokoli olmazsa olmazlarımdan hep tatlı tarifleri verip aradada salata tarifi vermemek olmaz.Bu akşam soframızda brokoli salatası vardı.Her ne kadar eşim sevmesede ben yinede yapıp sofraya koymayı ihmal etmiyorum.

Malzemeler:
Yarım kilo brokoli
1 Kase yoğurt
1 Kaşık tereyağ
Kırmızı biber
2 diş sarımsak

Yapılışı:
Brokolileri haşlıyoruz.Tam olarak haşlanıp haşlanmadığını anlamak için saplarına çatalla batırmak kafi geliyor yumuşadığında hazır oldukları anlamına geliyor.Ardından bir kase yoğurta 2 diş sarımsağı dövüp ekliyoruz.Diğer bi tarafta da tereyağını eritip kırmızı biberi de ekleyip brokoliyle buluşturuyoruz.AFİYET OLSUN.




15 yorum:

  1. Elinize saglik olsun. Esim cok sever bizde de yavas yavas sevdirmeye calisiyor.
    Hemde faydasi icin yemeye calisiyorum. Hatta aksama soframda var desem..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım.Hem faydalı hem lezzetli nefis bir salata.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. brokoliye bayilirim canim
    gayet saglikli bir lezzet
    afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar sağlıklı. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bende çok severim salatasını, nefis olmuş. Ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  6. Acayip brokoli tutkum var, hani saplarını ayıklayıp öyle haslıyoruz ya, o ayakladıgımız sapları bile soyup yiyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben saplarıyla haşlıyorum öyle de güzel oluyor.

      Sil
  7. hem sağlıklı hemde lezzetli bir sebzedir çok severim brokoliyi,özelliklede salatasını,ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canımm..
    çok lezzetli görünüyor.
    sunumunu çok beğendim..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    birde,yorum ayarlarından kelime doğrulamayı kaldırırsan tatlım,sana daha çok cici yorum ulaşacaktır..
    sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım tamam hemen bakıyorum teşekkürler.

      Sil
  9. Ben brokoli salatasını çok severim.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. ben geldim
    ellerine sağlık canım
    sunum
    müthiş
    muhabbetle kal
    :))

    YanıtlaSil
  11. Bayılırım brokoliye. Hiç bu tarifteki gibisii yememiştim. Deneyeceğim. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. ben çok severim brokolinin herşeyini ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık:)) Çok beğenndim:)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler