25 Ocak 2012 Çarşamba

SÜSLÜ KURABİYELER

Ne zamandır pasta kursunda hepimizin el birliğiyle yaptığı hayal gücümüzle süslenen kurabiyeleri bloguma ekliycektim.Nedense herzaman unuttum ama sonunda oldu.Kurabiyelerimiz bayağı süslü oldular.İnsan yemeye kıyamıyorki bunları zaten.


İşte el birliğiyle yaptığımız kurabiyeler sıra sadece bana özel ve siprişlere özel yapmaya geldi inşallah.
Sevgililer günündede eşime güzel kuarabiyeler yapmayı düşünüyorum ama hala bulamadım bişey şuan düşünme aşamasında hala inşallah bulunca sevgililer gününden sonra onlarıda eklerim.



Sol köşedeki papyonlu gülen adam benim kurabiyem :)

13 yorum:

  1. çok cici olmuşlar ellerinize sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Şeker hamurlu kurabiye yapmak çok zevkli değil mi?
    Yaptıklarının hepside birbirinden güzeller.Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok zevkli teşekkürler yorumun için.

      Sil
  3. çok şıklar..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık, bende bu sene bu kursu aldım. Fırsat buldukça arkadaşlarıma yapıyorum, sonra da blogumda paylaşıyorum.

    YanıtlaSil
  5. kursa gitme fırsatım olmadı ama bende kendimce yapmaya başladım..
    çok cici olmuşlar senin gülen adamında öyle ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok şekerler bayıldım onlara ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık,bol siparişler canım..

    YanıtlaSil
  9. mmm...
    miss miss..
    hemde cici mi cici olmuş canım bunlar:)
    emeklerine sağlık..
    lila renkte olan şapka mı?
    bayıldımmm..
    gönülden muhabbetle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım kalp şeklinde fakat yanlarında çiçekler olduğu için fotoğrafta öyle görünmüş olabilir.

      Sil
  10. 72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler