22 Ocak 2012 Pazar

GLASSO SOSLU PASTA

Dün canım annemdeydim.Ve canım kübişimle biraraya gelince ne yapıcağımız beli pasta yapmaya karar verdik.Çoğu yapım aşamasını kardeşime bıraktım.Frambuazlımı , muzlumu yapsak diye düşünürken bu sefer annemin frambuaz sevmediği aklıma geldi (Her zaman unutuyorumda :) )Muzlu yaptık.Yanlarınada sıçratma yaptık.Sonuçta güzel bi pasta ortaya çıktı.Üstüne çikolatalı glasso döktük değişik ve güzel bi pasta ortaya çıktı.


Anneannemızın ve dedemizin çok beğenmesiylede değmeyin keyfimize.Onlarda beğendiyse dedim artık mütevaziliği bir kenara bırakma zamanı gelmiş:)Tabi şaka bi yana bizimde hoşumuza gitti.Arada fotoğflamayı unutuyorum karışıklıktan bu sefer unutmadan hemen çektim ve taze tazede bloğumda paylaşıyım dedim.


İşte Pastamızın Görüntüsü...



Yeni pasta denemelerine devam ....

MUTLU PAZARLAR...

8 yorum:

  1. Çok güzel gözüküyor. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. tam sevgilililer gününe yakisacak bir pasta süper ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize saglik. Pastaniz cok sik olmus.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. İNSANIN YAPTIĞI HERHANGİ BİRŞEYİN BAŞKALRININ TARAFINDAN BEĞENİLMESİ KADAR HOŞ BAŞAK NE VARDIR BİLMEM,ELLERİNE SAĞLIK CANIM,İYİ HAFTALAR..

    YanıtlaSil
  5. Çiçeklendim , cafe portakal , yemek heyecanı(emel) , selen cake turkısh cuısıne ve anne eli gibi hepinizin güzel yorumları için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. böğürtlenim bir tanem
    harika olmuş
    ellerine sağlık canım.
    :)))))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel görünüyor… Tadıda görünüşü kadar güzelse mutlaka denenmeli :)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler