11 Ocak 2012 Çarşamba

ETİ PUF PASTASI

Bundan birkaç ay önce tereddütle yaptıgım eti puf pastasına eşimin çok sevmesi sonucu sürekli yapar oldum.Bende sevmiyo değilim ona yapma bahanesiyle hepsini götürüyorum desem yeridir. :)
Şimdi sizde eğer denemek isterseniz tarif şöyle

Malzemeler:
1 su bardağı sıvıyağ
2 su bardağı un
1.5 su bardağı toz şeker
4 yumurta
1paket kabartma tozu
1paket vanilya
3yemek kaşığı kakao

Üstü İçin
1 paket creme ole muzlu
1paket krem şanti (toz şeklinde eklenicek)
3 su bardağı süt

YAPILIŞI:
Yumurtayı, toz şekeri 5 dakika çırpıyoruz.Ardından sıvıyağ,kabartma tozu vanilya , un ve kakaoyuda ekleyip mikserle iyice çırpıyoruz.Fırın tepsisine yayıyoruz.Önceden ısıtılmış 150 derecelık fırında pişiriyoruz kekin ince olmasına dikkat edin.Sonra bardakla yuvarlaklar çıkatıyoruz.Diğer taraftada cereme oleyi toz krem şantiyle mikserde çırpıyoruz ve yuvarlaklar halınde cıkarttıgımız keklerin üzerine döküp kalan kek kırıntılarıylada üstünü kapatıyoruz.Ben sonradan bırazda kakao eledim.
Afiyet olsun.


Birde Farklı Açıdan 




11 yorum:

  1. KÖSTEBEK PASTA:)YAPIMI BİRAZ ZAHMETLİ BİZDE SEVERİZ AMA:)SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. muhteşem görünüyor eminim tadıda bi o kadar güzeldir.Teşekkür ederiz sevgiler =)

    YanıtlaSil
  3. Çok severim,ellerine sağlık güzel görünüyorlar..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Zahmetli ama yemesi de ne güzel :)) Elinize sağlık..:)

    YanıtlaSil
  5. off cok güzel olmus :-) ellerine saglik banada beklerim

    YanıtlaSil
  6. bu ne güzel bir blog ismi :))

    taneleride çooook güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ben yeni geldim:)Ve hemen takibe aldım.Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor çok beğendim bu pastayı

    YanıtlaSil
  10. ben de bu pastaya bayildim:) Cok lezzetli gozukuyor. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  11. bence cok qüzel qözüküyo emnm tadıda görüntüsü kadar qüzeldir elinize saqlık:-)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler