24 Ocak 2012 Salı

ESKİMEYEN BİR DOST DAVETİ VE RULO PASTA

Bugün ilkokulda hiç ayrılmadıgımız lisede ise farklı okullara gidip bayağıdır görüşemeyip sonradan birbirimizi yeniden bulduğumuz ve sıcak sohbetimiz.Anlatıcaklar ve özlemler okadar çokmuşki akşama kadar bitiremedik.Çok güzel bi gündü.Çay sohbetimizin yanınada bşeyler yaptım.Onların birinide fotoğrafladım.Gerçi kararsızlığım sonucu tipi biraz kaysada lezzeti harikaydı eşimden tam notu bi kerede alan tek tarif olmasıda beni bayağı sevindirdi.


Gelelim rulo pastamıza 


Malzemeler


3 yumurta 
40 gram şeker
50 gram un
2.5 gram kabartma tozu
1 paket vanilya
10 gram pasta katkı maddesi
2.5 gram su




İç Kreması İçin


500 gram süt
2 çorba kaşığı nişasta 
2 çorba kaşığı un
1 paket toz şanti


Arası İçin


Muz , kivi


Üzeri İçin


1 Paket krem şanti


Yapılışı


Bütün malzemeler karıştırılır.5 ve 7 dakika arası çırp.Küçük fırın tepsisine yay.200 derecede 8 dakika pişirin.Üzeri sararınca fırınan alın,soğutun.Diğer bi yanda unu, sütü, nişastayı kaynatıp kremamızı oluşturuyoruz,biraz soğuyunca toz krem şantiyide katıp arasına sürücek kıvama getirelim.(Keki sakın sıcakken katlamayın kırılır)Kek eger bir gün önceden yapılırsa daha iyi sonuç alınıyor.Arasına kremayı ve muzu ve kiiviyi koyup sarıyoruz.Üzerini kem şantiyle sıvayıp süslüyoruz.Ben önce frambuazda kara kılıp sonra kiviye döndüğüm için frambuaz izleri kaldı biraz pastamda.Afiyet olsun.



Buda dilimlenmiş hali...



13 yorum:

  1. Nefis olduğu görüntüsünden belli.Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık,sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  3. bence gayet güzel olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. nice dostluklara
    bizlerinde dostluğu daim olsun.
    pastanda çook güzel canım.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım
      inş blog dostluğumuz daim olsun:)

      Sil
  5. ne güzel dostluklar hiç tükenmesin :)
    görüntü karşısında kocamannn yutkundum

    YanıtlaSil
  6. cok ama cok güzel olmus :-) ellerine saglik

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık. Hepsi birbirinden güzel olmuşlar. Ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  8. rulo pastayı annem de çok yapar,çok severim ben de ,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler