15 Aralık 2011 Perşembe

SÜPRİZ PASTA

Artık tamamen mutfak canavarı oldum diyebilirim.Dün canım eşimin benimde fazlasıyla sevdiğim yeğeninin doğum günü münasebeti sebebiyle ona bi süpriz yapıp pasta yapmaya karar verdim.İçi çikolata parçaları ve muzla kaplandı.Süslemesinide pasta kursunda yaptım.Uzun uğraşlardan sonra güzel cici bici bi pasta ortaya çıktı.Gerçi tam pastayı vermeye yakın arabanın freni üzerine pastam kabına yapışıp yanlarında şeker hamurları kalıbıma yapışsada güzel oldu diyebilirim:)
 
Sevgili Betülün fiyonk sevmesinden dolayıda üstüne küçük bi fiyonkta ekledim.Benim çok hoşuma gitti.Oda çok beğenmiş.Doğum gününü tekrardan buradan kutlayıp mutlu yıllar diliyorum ona...

Veee Pastamın yan profili...




Buda kuş bakışı hali ....




7 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık
    ve yeğenine mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş renkler süper ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  3. güzel dilekleriniz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. bloğumda henüz yayınlamadım ama bende dün ilk şeker hamuru pastamı yaptım hemde doğaçlama,çokta güzel oldu ,çok zevli oluyor yapımı,ellerine sağlık pastan çok şık olmuş..

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim eminim sizinkide gayet güzel olmuştur.

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli bir pasta olmuş beğendimm.elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. bu pasta benım olmalı:)))

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler