18 Aralık 2011 Pazar

MARMELATLI KURABİYE

Bugün çok tarif yayınlayasım var demiştim ya buda ikinci tarifim.Annem ve kardeşiminde çok beğendiği kardeşimin süslemeden dolayı bu daha çok kızılderiliye benzedi dediği marmelatlı kurabiyem.


MALZEMELER
150 Gram margarin
3 Su bardağı un
1.5 Tatlı kaşığı tarçın
Yarım su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya


ÜZERİ İÇİN
Frambuaz jölesi
Üstü için çikolata sosu 


YAPILIŞI
Öncelikle yumurtayı ve margarini iyice yoğuralım.Fakat margarinin oda sıcaklığında olmasına dikkat edin.Diğer malzemeleride ilave edip iyice yoğuralım.Merda ne ile açıp kalpli büyük kalıpla öncelikle kalıplar çıkartın.Ardından küçük kalpli kalıplada ortalarından kesik diğerlerinin üzerine kapak yaptım.170 derece fırında üstleri hafis sararana kadar pişirin.Piştikten sonra aralarına dilediğinizi sürebilirsiniz.Ben frambuaz sosu , çikolata ve beyaz glasso kulandım.Gayet lezzetli oldu.

8 yorum:

  1. İşte bu.İçleri sevgiyle dolu kalpler.
    Harika görünüyorlar,eline emeğine sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuşlar canım..
    Aldım bir tane çayımın yanına..
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ben bu kurabiyelere yorum yazdığımı sanıyordum yanılmışım:) ellerine sağlk harikaa olmuşlar sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. canım kurabıyeler nefıs gorunuyor elerıne sağlık

    YanıtlaSil
  5. nefis görünüyorlar! elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. görüntüsü harika ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler