18 Aralık 2011 Pazar

ELMALI TARÇINLI KEK

Bugün canım annemin gelceğini öğrenince hemen yapabiliceğim bişeyler düşündüm.Ona bu keki ve marmelatlı kurabiyeyi yapmaya karar verdim.İkiside çok güzel oldu.Annemde çok beğendi.Her ikisinede tarçın koymayı ihmal etmedim.Bugün biçok tarif yayınlayasım var bu blolgçuluk iyice sardı beni...

MALZEMELER
2 Yumurta
2.5 Su bardağı un
1paket kabartma tozu 
1 paket vanilya
1su bardağı şeker
Yarım çay bardağı sıvı yağ
2 Tatlı kaşığı tarçın
1 Elma

YAPILIŞI
Öncelikle yumurtayı ve şekeri 5 dakika çırpalım.Ardından unu,vanilyayı,kabartma tozunu,sıvıyağıda ekleyelim.Ardından tarçın ve elmayıda küp kür doğrayarak atalım.Dibe batmaması için unlayıp atarsanız dibe yapışmaz daha lezzetli olur.175 derecede üstü kızarana kadar pişirin AFİYET OLSUN.

Kekimin fırından çıkmış hali...
Buda dilimlenmiş hali...


3 yorum:

  1. Merhabalar,
    Anneler her şeyin en güzeline en iyisine layıklar.
    Anneye olan sevgiyle hazırladığın kekin lezzetinin süper olduğunu düşünüyorum.Görüntüden de belli zaten.Ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Evet kesinlikle sevgi katınca daha bi güzel oluyorlar.
    Teşekkürler güzel yorumlarınız için.

    YanıtlaSil
  3. BİR TUTAM SEVGİ HER ZAMAN LEZZET ARTIRIR:)İZLEMEDEYİM..BENDE SAYFAMA SİZİ BEKLERİM.:)SEVGİLER:)

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler