28 Kasım 2011 Pazartesi

HEDİYE PAKETİ PASTAM

Geçen hafta pazartesi canım kardeşimin doğum günüydü ne yapsam ne yapsam diye beynimi yiyip durdum.Ama sonunda hiçte fena olmayan bi pasta ortaya çıkardım.İlk defa bi süprizi çaktırmadan yapmanın şokuylada kardeşimide şoka uğrattım:)


Pandispanyası klasik pandispanya tarifiyle yapmadım bu sefer her nekadar ilkinde yanlışlık yapıp hüsrana uğrasamda ikincide doğru yolu buldum.


Üç kat yaptığım pastamın bi katına ganaj bi katınada klasik pasta kreması kullandım.Muz ve çikolata parçalarıylada bütünleştirdim.Üst katınıda şeker hamuruyla kaplayınca ortaya bu hediye paketim ortaya çıktı...

2 yorum:

  1. Çok da güzel olmuş.
    Bayıldııım inan..
    Ellerine sağlık canım
    Takibindeyim.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bende artık sizi takipteyim...

    YanıtlaSil

Yorumun İçin Teşekkürler